diumenge, 5 d’agost del 2012

LA LLUITA DE LES DONES

Ja està bé en pensar que les dones som tontes, menors d'edat, curtes de gambals, assassines compulsives. Ja n'hi ha prou de què una dreta ultracatòlica pensi que té dret damunt el cos de les dones.
No senyors, no. Ara ja no. Ara triem nosaltres i triar és justament escollir, no vol dir que totes fem ni desitgem el mateix, només farem i escollirem el que creiem que sigui millor per nosaltres i els nostres.
Jo avui en dia, avortaria com a retorn de les noves lleis que ens volen aplicar. Mai he avortat i hagués estat dificilíssim decidir-me per  aquesta acció, no hagués estat una passejada i com qui va a prendre una birra, anar a desfer-me del que en un futur seria el meu fill. Dur, no, duríssim i conec a moltes dones que han avortat i cap ho ha fet amb alegria. Però nois, creieu que és fàcil tirar endavant en l'actualitat amb fills?? veieu que depenent de quan pot ser horrorós pels fills i els pares.
Sóc dona, llibertària, indígena, pirinenca i bruixa i de ser això dóno les gràcies i de tenir la possibilitat de triar  la possibilitat del meu cos i de la meva ànima, agraeixò a aquelles sufragistes u treballadores anteriot, del segle 18 i 19 que ens van obrir portes cap a la igualtat i que encara hi ha 4 cafrés que volen matar-nos i no tenen més "cullons" que fer-ho d'amagat, sense massa rebombori....però algú pensa que darrere en Gallardón no hi ha la veu del Duran .
Si us plau, nosaltres tenim els nens i vosaltres els envieu a la guerra, a les creuades, a la baralla, a la comfrontació...i som nosaltres les dolentes?? I els bebés no trien a la setmana, però amb 20 anys tampoc trien, van a la mort amb la por que no tenen a la setmana. I els envia la mare??? no, els envia el govern i el pare.
Que no, que jo trio i trio fer amb el meu cos el que cregui que és millor per a ell. JO DECIDEIXO !!!

1 comentari:

  1. Completament d'acord, tampoc he avortat mai, sort que n'he tingut... Jo TRIO i DECIDEIXO!!!

    ResponElimina