dissabte, 1 de gener del 2011

Setembre

Any nou i vida nova, això diuen però no és cert. Tot continua igual. Per a mi el començament d'any és a Septembre, aleshores si que començo coses noves, em preparo per aprendre en nou cursos, conec a gent nova, tinc nous projectes a dur a terme durant el curs que comença, noves coordinacions, nous carrecs...em sento motivada i renovada.
En aquests moments necessito motivar-me i renovar-me i, per això, aquest no és el meu Gener sinó el meu nou Setembre i he decidit anar a ballar (i ja m'he apuntat al curs) i aprendre el significat del Tarot (és que una bruixa com cal ha de saber-ne d'aquest tema i també m'he apuntat a un curs).
Suposo que ballar omplirà  de nou la meva vida de música i ritme, d'agitació i descans, i espero que d'entre les cendres del que vaig ser, torni a renàixer (per centèssima vegada) una nova bruixa, una bruixa amb el cor esperançat i lluent, i que el món, el sol i la roda de la fortuna em portin cap a l'estrella.Tornem-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada