“De veritat creieu que els politics que tenim no malgastarien els 20.000 milions? Si ho fan ara que no n’hi ha i som la comunitat que té més deute, que no faran amb més diners?”
“El català, ens agradi o no ens agradi, com el neerlandès per exemple, és una llengua minoritària, i els neerlandesos, s'obren i parlen altres llengües, i llengües properes físicament a ells com el francès o l'alemany... I els catalans (o molts catalans) ... fòbia al castellà, i ens posem a aprendre anglès! Olé, què bonic és això!! Hi ha alguna cosa més bonica que parlar la llengua de Cervantes, que té un abast cada cop més important i una personalitat que moltes altres llengües ja les voldrien tenir!!??”
“Si visc aquí, no és perquè hagi escollit Catalunya lliurement, sinó per qüestions familiars, i tinc tot el dret del món a exercir la meva professió aquí o a Santiago de Compostela, perquè, EN QUALSEVOL CAS, ES TRACTA D´ESPANYA (que no ESTAT ESPANYOL, com els agrada a molts independentistes dir). "Ahí queda eso"... (així, en castellà, que és molt bonic).”
“…de momento y aunque no te guste, la letra Ñ forma parte del alfabeto. Y en la palabra Cataluña la tenéis. Pero supongo que tu ni tan sólo te lo has aprendido, me parece muy lamentable. Por cierto a mi también me parece lamentable que no sepas diferenciar en que es extremista y no. Por cierto, los que nos están robando son los de CIU a los que muchos habéis votado. Y referente a la clase de geografía que nos has dado, veo que has nombrado el mar, si no te gusta lo que hay, ya sabes empieza a nadar. Por cierto, supongo que te falta alguna clase de derecho...sabes lo que es un país soberano? te harían falta unas clases de derecho constitucional.” (copiat textualment)
Uns
exemples suaus del que ens dirigien massivament als quatre que defensàvem la
sobirania catalana encara que el que em va fer més gràcia de tot fou el dedicat
per un d’aquests companys de professió:” Ets una docent indecent que vols
influir en la ideologia política dels infants”. És graciós que de fer debats
amb altres mestres per posar unes bases pedagògiques a Catalunya sigui igual que fer resar el Pare
Nostre cada matí a l’entrar a classe, cantar el “Cara al sol” o no deixar que
els nens parlessin ni estudiessin el català.
I
de tot això en trec dues qüestions. La primera és què estem fent malament els
independentistes que no arribem de la manera adequada a la gent; i la segona és, d’on nassos hem tret aquests
docents?
Per
suposat, res a veure amb la generació de mestres de la República.
Tere
B.Bonnín
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada